INTERIORISME CORPORATIU

Arribats a un punt en el que l'estètica es converteix en una carta de presentació directa, que actua com un dels mètodes més efectius per discriminar els diferents proveïdors de producte, serveis o altres ofertes comercials, descobrim que reinventar el nostre estil i l'aparença del nostre negoci és vital per evolucionar en el mercat.

El primer punt que caldria aclarir, és que un gir en l'aspecte del nostre negoci, no sempre ha de ser un moviment costós i econòmicament inaccessible. Existeix la possibilitat de fer un restyling total de la nostra empresa o servei a partir d'accions low-cost, ja sigui complint un timeing en el que els canvis es donaran per fases o desenvolupar un canvi total en una sola acció.

Pel que fa a la imatge corporativa, és molt important tenir en compte que ha de donar-se certa sincronia entre la imatge gràfica i el disseny d'espais. Això significa que tant en formes, com en varietat cromàtica o missatge, ha de veure's una relació directa entre la informació visual que estem difonent i el que es trobarà físicament el client quan visiti les nostres instal·lacions.

Un altre aspecte que cal tenir en compte, és que no sempre surt car contar amb els serveis professionals especialitzats per abordar aquests canvis. Sovint ens trobem amb casos en els que emprenedors amb molt bona energia i bones intencions, decideixen llençar la seva empresa a partir d'auto-dissenys i muntatges decoratius derivats de recursos domèstics que no sempre són útils per aplicar al seu negoci. I posteriorment, s'adonen que aquestes opcions no són efectives per optimitzar la tasca a desenvolupar o no cobreixen les expectatives desitjades.

Una dita que cal tenir molt present; 'en la senzillesa rau el bon gust'. Quin és el significat d'aquestes paraules? El disseny d'espais, és molt important a l'hora de donar un missatge clar sobre la nostra professionalitat o el nostre producte. Hauríem d'evitar que un espai recarregat eclipsi el propi producte que es vol vendre, o que una campanya publicitària molt agressiva superi el servei que s'ofereix. Per tant, exposicions netes, i espais neutres són la millor opció per destacar el que ens interessa.

Per tal d'economitzar inversió i concebre un espai dinàmic en el qual oferim al client l'oportunitat de conèixer el nostre producte o servei, ser previsor és quelcom primordial. I avançant-nos a possibles futurs canvis o necessitats, basar els espais de treball en sistemes dinàmics i modulars, pot facilitar-nos en el futur qualsevol canvi que necessitem incloure en les nostres àrees de treball.




Finalment seria bo destacar que en l'actualitat, la majoria d'empreses i professionals s'han reconvertit en una proposta totalment flexible a l'hora d'oferir els seus serveis, amb la finalitat de poder donar resposta al client, tenint en compte el moment econòmic actual que estem vivint. D'aquesta manera, clients i professionals poden continuar en relació comercial, adaptant-se l'un a l'altre i trobant solucions a les necessitats de cada projecte.

Des de Lime Desk, us animem a que demaneu consell professional, si és que voleu proporcionar un nou gir comercial o estètic al vostre negoci. I posa a la vostra disposició l'experiència i recursos necessaris a partir d'un estudi previ de la situació de la vostra activitat.